Pierwszy dzień dziecka

W tym roku wszystkie uroczystości przeżywamy po raz pierwszy z maleństwem. Minęła już pierwsza Wielkanoc pierwszy dzień matki i nadszedł pierwszy dzień dziecka . W naszym mieście przygotowane były atrakcje dla najmłodszych mieszkańców . Planowałam wybrać się z córka , wyjąc  ja z wózka i pokazać trochę świata . Jednak pogoda nie dopisała na noszenie na rękach było zdecydowanie za zimno .. I tak pierwszy dzień dziecka Róży spędziliśmy w domu. Ważne ze byłyśmy razem bez przerwy :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty