Mama i czas dla siebie /hybrydowa stylizacja paznokci

Przy dziecku każdy dzień jest taki sam , ale jednocześnie inny. Wiadomo codzienne obowiązki pozostają bez zmian-trzeba nakarmić, zmienić pieluszke i posprzątać w domu. Nie kończące się zajęcia. Ale maluch tak samo jak dorosły miewa lepsze i gorsze dni. Np. W miniony czwartek nie miałam co myśleć o odpoczynku. Moja mala królewna miała najwyraźniej jeden z gorszych dni. Nie chciała spać - no chyba ze na rękach. Nawet idąc do łazienki musiałam zabrać ja ze sobą. Jednak następnego dnia było o niebo lepiej. Pogoda się poprawiła więc mogłyśmy wybrać się na spacer, gdzie mala spi. W domu również pozwoliła mi wykonać wszystkie obowiązki. W pewnym momencie nawet zaczęłam się nudzić. Całe pranie wyprane  naczynia pozmywane mala najedzona i przebrana poszła spać. Ubralam księżniczkę zrobiłam sobie kawę i wyszlysmy na  balkon. Przy okazji wywietrzylysmy mieszkanko. Łączenie przyjemnego z pożytecznym-polecam !
Szczerze mówiąc aż dziwnie się czułam z tą myślą ze mogę odpocząć i wypić CIEPŁĄ kawę.
Nie codziennie zdarza się tak idealny dzień jak wczoraj, Ale też nie codziennie jest bardzo ciężko. Z czasem każda mama nauczy się dobrze organizować swój czas i mieć tą piękną chwilę dla siebie. Dziecko to cudowny skarb i chociaż czasami bywa ciężko trzeba cierpliwie czekać na ten lepszy dzień .
A Wy mamy macie czas dla siebie ? 

Na hybrydy też znalazłam chwilę :)


Do następnego. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty