Wspomnienia z okresu ciąży

Można powiedzieć , że ciąża to najwspanialsze 9 miesięcy w życiu kobiety. Jednak jest to też dość ciężki okres dla ciężarnej jak i dla jej najbliższego otoczenia. Tak na prawdę w tym czasie dopiero oczekujemy tego co będzie najwspanialsze w naszym życiu. Na kartce z notesu możemy sobie wypisywać plusy i minusy ciąży. W tym poście krótko opiszę wam jak u mnie wyglądał ten czas, oraz stworze swoją listę plusów i minusów.

O ciąży dowiedziałam się w piątym tygodniu. Do dziś pamiętam jak wracając ze szpitala dzwoniłam do chłopaka , aby podzielić się z nim ta informacja. Byłam przeszczesliwa ale i wystraszona. Jak sobie poradzimy ? Z każdym tygodniem odliczalam ile zostało do porodu. Czas się dluzyl i dluzyl. Aż w końcu wszystko zlecialo nie wiadomo kiedy. Z każdym dniem pojawiały się nowe zachcianki i humoru. Jeżeli czegoś chciałam musiałam to dostać i nie było opcji ze mogło by być coś innego. Powodów do płaczu również przybywało. Jednym z nich była zła sałatka, rozlany kisiel , czy opuchnięte stopy do tego stopnia, że nie mogłam założyć kapci. Zapomnialabym wspomniec o dolujacej wadze , ktora ciagle rosla. Przez większość czasu chodziłam zmęczona. Mogłabym spać 24 na dobę. Ale jak to mówią.. ciąża to nie choroba. Dlatego potrafiłam przełożyć spanie na później. Kiedy było trzeba pomoglam chłopakowi z malowaniem nowego mieszkania, czy pralam ręcznie przez czas, kiedy  Nie posiadalam pralki. Dopiero w 36 tygodniu zgodnie z zaleceniami lekarzy zaczęłam leżeć i coraz mniej robić w domu. A maleństwo urodziło się zdrowe i w terminie.
Czasami nie mogę słuchać jak dziewczyny wykrecaja się ciąża, aby czegoś nie zrobic. Oczywiście zrozumiałe jest to , jeżeli maja zagrożona ciążę.










W następnym poście o porodzie i zmianach jakie ze sobą niesie. 
Zapraszam na fb insta i snapchata. 
Całuję. K. 

Komentarze

Popularne posty