Wracamy w duecie ! #mamaicórka

O rety, ile czasu mnie tu nie było ! Wiele razy już się zdarzały moje powroty i kolejne długie przerwy. Nigdy jednak nie umiałam zrezygnować z tego bloga ostatecznie. Jest to pewna część mnie i mojego życia.
Ostatnie kilka miesięcy przesiedzialam w domu, a moimi jedynymi zajęciami było spanie , sprzątanie , oglądanie i gotowanie. Dlaczego wtedy nie zajelam się blogiem dużo lepiej ? Pewnie dlatego, ze zawsze jestemzawiedziona jakością postów. Ale nie tylko... ten czas poswiecilam na przygotowania do najważniejszej roli w życiu jaką teraz odgrywam. Jestem mama ! Od ponad półtorej miesiąca. Teraz wracam do sieci razem z moją małą córeczką..  pojawi się kolejny rodzaj wpisów , które będą mogły zainteresować nowe czytelniczki. Chciałabym dzielić się z Wami tym co już za mną , ale także tym co przede mną. W przyszłości może się Wam to przyda. Ale także chciałabym ,abyście Wy dzieliły się w komentarzach swoimi przeżyciami związanymi z ciążą i maluszkami. Tak ,aby każda z nas mogła nauczyć się czegoś nowego.
Poza tym w dalszym ciągu będą posty ze stylizacjami jak i inspiracjami.
A na dobry Nowy początek przedstawiam Wam Różę :)


Rozpowszechnianie zdjęć dziecka zabronione
Zapraszam do stałego kontaktu w komentarzach, na fp, instagramie i snapchacie
Do następnego . K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty