My two favorite lipstick

Przybieram sie do tej notki od kilku dni, a dopiero dziś udaje mi się ja zrealizować. Pierwszy raz od dłuższego czasu post,który nie dotyczy mojej małej księżniczki.
Przejdźmy do rzeczy. Chcę wam polecić dwie szminki, które wypróbowałam i bardzo polubiłam. Obie są bardzo wytrzymałe a to ich ogromny plus. Myślę ze większość z Was patrzy na to przy wyborze szminki.
My-kobiety powinnyśmy sobie doradzać w takich tematach. Przy okazji mam do Was pytanie. Czy jest tu jakąś właścicielką szminek od Kylie ? Jesli tak to proszę zostawcie w komentarzach czy produkt jest wart swojej ceny.




Tą szminkę kupiłam z tego co pamiętam w biedronce. Pokazywalam Wam ja już kiedyś w poście kosmetycznym. Uwielbiam ją jako dopełnienie do stylizacji eleganckich.




Jak widać na ostatnim zdjęciu, druga ze szminek jest sporo jaśniejsza. Ale tak samo wytrzymała. Możemy spokojnie jeść i pić. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć gdzie została zakupiona. 
Któraś z Was używała tych szminek ? 
Jakie Wy macie swoje faworyty ? 
Zapraszam na fanpage. 
Do następnego. K.




Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty