Mała "dresiara"

Rosne jak na drożdżach ! Już za kilka dni skończę dwa miesiące. Mama stwierdziła, że nadszedł czas ubierania mnie nieco inaczej. Do tej pory nosiłam body,spioszki i pajacyki. Teraz przyzwyczajam się do bluz,bluzeczek i spodni. W święta miałam nawet okazję założyć sukienkę. W tych strojach nie jestem już jak noworodek , ale jak duża dziewczynka :) Dzisiaj mama ubrala mnie w rozowy dresik i bardzo mi sie to podoba. Mama mówi ze to po tacie taka ze mnie dresiara.


Rozpowszechnianie zdjęć dziecka zabronione ! 
Zapraszamy na fanpage 
Do następnego! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty