Aktywne spędzanie czasu

Witajcie !

Tym razem nie było mnie na prawdę długo. Z początkiem czerwca przyszła piękna i słoneczna pogoda, dlatego też wybraliśmy się rowerami nad wodę. Dodatkowo okolice przy plaży są przepiękne.

Tak aktywnie spędziliśmy jedną z czerwcowych niedziel. Pokonaliśmy 14 km. A nad wodą przyjemnie odpoczywaliśmy. Takie wypady na prawdę dobrze robią ! Co prawda wróciliśmy zmęczeni i od razu zasnęliśmy, ale było warto !
Z tego dnia mam dla Was trochę zdjęć. Tym razem jestem całkowicie bez makijażu.

Teraz powoli postaram się do Was wrócić. Dodawać nowe posty , wrócić do tego co było kiedyś. Mam na myśli posty nie tylko z moimi stylizacjami, ale z ich przewagą.



















Strój - Chińczyk 
Spodenki - Chińczyk 
Buty - No name 
Okulary - Chińczyk 

Snap : karolinawilczy 
Całuję. K. 


Komentarze

  1. również z narzeczonym uwielbiamy aktywnie spędzać czas ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne miejsce! Zazdroszczę sylwetki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty