Szarość , biel i czerń

Cześć !
  Jak Wam mija majówka ? Wyjazdy grillowanie czy jeszcze coś innego ? Zbierałam się z tym postem dobry tydzień !
 Wspominałam już , że uwielbiam prostotę i w niej tkwi piękno . Dlatego też ponownie witam Was w prostej stylizacji . Przygotowałam podwójne połączenie z różnym obuwiem. Ze względu na małą ilość zdjęć połączyłam je w jednym poście . Leginsy dają dużo wygody a do nich idealnie pasują bokserki i sweterki. Do zestawu bardziej luźnego na pierwszym miejscu są adidasy lub baleriny. Natomiast do zestawu bardziej eleganckiego oczywiście szpilki. Zostawiam Was z porcją zdjęć i widzimy się w komentarzach.











Torebka - Primark 
Sweterek - Primark
Okulary - Primark
Bokserka  - no name 
Łańcuszek  - no name
Leginsy - textil market
Adidasy  - no name
Szzpilki - chińczyk

Zapraszam na fan page ! ! ! 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz - podoba mi się ten kardigan! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń, biel i szary to moje ulubione kolory a w szczególności jeżeli chodzi o ubrania ;) bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie ta dlugo obiecana sesja ootd w szpilach na potluczonym szkle?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty