Pink, white and black

Cześć !
 Po ostatnich postach łatwo było zauważyć zmiany. Niestety na gorsze. Brak czasu odbija się na jakości i ilości. Często mimo szczerych chęci wszystko dodatkowe jest trudne do zrealizowania, jednak wiele osób daje radę wszystko pogodzić. Obowiązki jak i przyjemności. Jednym wychodzi to lepiej innym gorzej. Być może jakaś część z Was wie jak to jest i co człowiek czuje, kiedy chce jak najlepiej, a nie może. Ważne jest, aby się nie poddać i próbować do skutku. Przecież to właśnie własna wiara w siebie prowadzi nas do sukcesów. Wiara, motywacja i chęć - to trzy podstawowe zasady w życiu ludzi , którzy jednocześnie mają obowiązki i marzenia.
 Naszło mnie na takie kilka słów do Was, wszystko na czasie z tym co dzieje się w moim życiu. Moje przemyślenia. Dzieląc się tym z Wami jeszcze bardziej to wszystko uświadamiam również sobie samej. Najważniejsze jest, aby pamiętać to co ważne w najgorszych chwilach. Chwilach zwątpienia.
 Troszkę dziś Wam popisałam, więc o stylizacji trochę mniej. Jak zawsze - codzienna i wygodna. Uwielbiam kolory wyraziste, a bluzeczkę już mieliście okazję oglądać. Uniwersalna - do wielu rodzai spodni- leginsy , dżinsy jasne , dżinsy ciemne czy krótkie spodenki.  Dodatkowo luźna . Jak dla mnie jest idealna ! Za każdym razem, kiedy Wam ją pokazuję jest zestawiona z inną biżuterią jak i obuwiem. Tym razem jeszcze większa odmiana ze złotych dodatków na srebrne. A co najważniejsze dobrze się w tym secie czułam. Źle jednak czuję się z jakością jak i ilością zdjęć co ostatnio jest tu częste. Chciałabym, aby wszystko było dobrze dopracowane i wierzę, że w końcu tak będzie !  Póki co cieszę się, że widać na zdjęciach to co najważniejsze- czyli dobrze ukazana stylizacja.









Bluzka - chińczyk 
Spodnie - sh 
Buty - no name 
Nerka - allegro 

Do następnego ! K. 







Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty