Paris

Witajcie po długiej przerwie ! Ostatni czas był dla mnie bez wolnej chwili , dlatego też było tutaj tak pusto.  Ale udało się . Wolniejszy dzień i jestem. Jak zawsze nie w najlepszej jakości i nie największej ilości , ale zdjęcia są i pokazują to co trzeba. Zrobiło się ciepło i można pozwolić sobie na lekkie ubrania na co czekała na pewno większość z nas. Krótkie spodenki i dłuższy sweterek - czemu nie ? Oczywiście nie każdemu takie stylizacje się podobają , ale ważne , aby czuć się w tym dobrze. 






Spodenki - chińczyk 
Sweterek - sh 
Buty -  no name 
Torebka - primark
Okulary - primark

Zapraszam na fan page ! 
Buziaki. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty