Total Black

Witajcie!
  Nie jestem zadowolona z tego w jaki sposób pokazuję dziś Wam stylizację ale już nie będę miała dziś lepszej okazji.. Dawno mnie tu nie było i po prostu brakowało mi tej obecności z Wami. Mam nadzieję że na takich zdjęciach zwrócicie uwagę jedynie na to co najważniejsze czyli na stylizacje. Przepraszam za jakość.
 Mam dni kiedy lubię ubrać się cała na czarno a do tego mocniejsze usta. Bluzka leżała tyle lat zapomniana aż doczekała się swojego dnia. Byłaby zwykła , prosta , czarna , gdyby nie "inny" dekolt. To czerni bardzo ale to bardzo podobają mi się złote dodatki. Dlatego też na takie postawiłam. Zostawiam Was ze zdjęciami kochani.













                                Spodnie - chińczyk
Bluzka - no name 
Kurtka - house
Szalik - no name 
Buty - primark 
Zegarek , kolczyki - primark

Zapraszam do klikania " lubię to" na fan page znajdujący się w górnej bocznej części bloga.
Snap : karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Bardzo ładny zegarek :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziwczyno :) rozumiem chcesz to robić, ale nie ośmieszaj się. Serio to nazywasz modą?? Nie zartuj sobie. Zwykle ubrania i nic więcej. Najpierw powinnaś przejrzeć trochę blogów, a później być #blogerka.
    Wchodzę tutaj za każdym razem kiedy masz nowy post, ale tylko po to by razem z wieloma ludźmi śmiać się z ciebie. Rozumiem masz marzenia, ale najpierw zastanów się, że się do tego nadajesz.
    Naucz się ubierać, a później, załóż jakiegoś normalnego bloga. O modzie, a nie o ciuchach, które wgl nie są ani fajne ani ładne. Sory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać dla Ciebie ANONIMIE moda to tylko wielkie pokazy a mój blog to stylizacje codzienne. Widzę że jesteś bardzo pewna siebie osoba skoro piszesz mi to z ANONIMA. Ciuchy które noszę mają podobać się mi a nie Tobie.skoro są takie brzydkie to czemu marnujesz tutaj swój czas ? Uważasz że twoje słowa mnie rusza i usunę bloga czy co ? Przykro mi ale to właśnie blog nauczył mnie ze tacy ludzie jak Ty sa warci mniej niż zero w moim życiu. Ach no i skoro zagladasz tutaj przy każdym Nowym poście to czemu dopiero teraz mi to piszesz ? Nabijasz mi statystyki za co mogę Ci podziękować :)

      Usuń
  3. Mnie sie bardzo podoba stylizacja, poniewaz uwielbiam w takiej kolorystyce ubierać się. Nie słuchaj tego żenującego anonimka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Tak też zrobiłam :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty