18!

Cześć !
Osiemnaste urodziny to coś na co czeka spora część młodych ludzi. U jednych wiąże się to z wielkimi zmianami i innych z żadnymi. Ja zaliczam się do tych pierwszych. Dlaczego ? W dniu 18 urodzin zamieszkałam z chłopakiem. Może dla dla kilku osób będzie to dziwne i błędne posunięcie ale dla mnie jest to coś wspaniałego. Nie będę opisywać Wam życia prywatnego w szczegółach najbliżsi wiedzą o co chodzi a inni przecież nie muszą. Nie ukrywam jednak że ten czas jest jednocześnie najwspanialszy jak i najtrudniejszy w życiu. Was pozostawiam jedynie z dużą ale to na prawdę dużą porcją zdjęć od moich najmłodszych lat. Możecie zobaczyć czy się zmieniłam i jeśli tak to jak.





















 



  
Snap : karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. No to wszystkiego najlepszego, mam nadzeieję, że pobalujesz troszke ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Raz na jakiś czas może się uda póki co nie balowalam :)

      Usuń
  2. On u ciebie mieszka czy ty u niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani to ani to :) mamy swoje cztery ściany :)

      Usuń
  3. Nawet nie wyglądasz na tyl! Spełnienia marzeń<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy to powtarza :) dziękuję :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty