Szczęśliwego dnia zakochanych

Witajcie kochani !
 Kolejne zdjęcia z pobytu w Londynie już niebawem ,a póki co post dotyczący dzisiejszego dnia.. 14 luty- walentynki. Święto zakochanych ? Ale przecież kocha się cały rok, a nie tylko ten jeden dzień. Mimo to to właśnie dziś w Internecie jak i w realnym świecie jest pełno serduszek , wyznań miłości itp. Mam jednak nadzieję że są jeszcze wśród nas osoby,które dbają o swoją drugą połówkę przez cały czas nie robiąc wyjątków w dzien świętego Walentego. Zakochanym życzę dużo miłości i zaufania czyli podstaw w związku a singlom życzę  czego tylko sobie zapragną.
 I mam jeszcze dla Was mała porcję zdjęć. Luźna domowa stylizacja. Z motywem serduszka ! Denerwuje mnie jedynie te wiązania w koszulce , ale inaczej jest to długa tunika nijak pasująca do tych leginsów.









    
Leginsy - no name
Bluzka - chińczyk
Kapcie - primark 
Snap : karolinawilczy 
Całuje. K. 

Komentarze

  1. Bardzo ładna koszulka. Mieszkam w Londynie :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Więc zapraszam na kolejny post :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty