Pink and black

Cześć!
 Tak jak wspomniałam ostatnio dziś kolejny raz mamy stylizację. Standardowo taka, która będzie idealna na każdy zwykły dzień. Tą sesję zapamiętam chyba do końca życia. Od rana towarzyszył mi pech, ale dzięki Bogu od fot do reszty dnia było dużo lepiej. Zarówno bluzeczkę, jak i spodnie mieliście okazję już zobaczyć w innych połączeniach. Dziś w końcu zgrały się w duet. Brakowało mi mojego "łańcucha", który uwielbiam... Ale jak wspomniałam pech po całości. Może nie do końca widać, ale spodnie z przodu mają nogawki podzielone na dwie części- pikowaną i nie.









 
Bluzka- Textil Market
Spodnie- chińczyk
Komin- no name
Kurtka- chińczyk
Okulary- chińczyk
Buty- chińczyk
 
snap : karolinawilczy
 
Buziaki. K.
 
 

Komentarze

  1. Jakie ładne zdjęcia! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dopasowane dodatki.
    Kolorystyka jak najbardziej na plus! Pasuje wszytsko do siebie!

    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty