M&M's WORLD

Witajcie kochani po dłuższej przerwie!
 Kolejny raz coś innego niż stylizacje. Jednak jeszcze nie było notki takiej jak ta. Nie prezentowałam Wam fotorelacji, ale teraz jest idealna okazja aby to zmienić, ponieważ miniony weekend spędziłam w Londynie. Ogólny opis wyjazdu jak i mix zdjęć pojawi się w oddzielnym poście, a dziś skupimy się na jednym konkretnym miejscu, który udało mi się zobaczyć. M&M's WORLD to sklep czteropiętrowy, a od samego wejścia wita nas zapach czekolady. Ludzi był akurat ogrom, dlatego ciężko było zrobić nawet zdjęcia przy figurkach, czy ścianie pełnej słodyczy. Zakupić można tam dosłownie wszystko z motywem m&m'sów. Poduszki, figurki różnego rodzaju, ubrania, pluszaki, piżamki, kubki, talerze, kieliszki, czekolada do picia na gorąco... Dosłownie WSZYSTKO. Można także sprawdzić jakim kolorem m&m's się jest.
 Sklep ma także ciekawe okolice, dosłownie obok znajduje się kolejny sklep- nickelodeon, a kilka kroków i jest china town. Na zdjęciach macie większość rzeczy, jakie się tam znajdują. Miłego oglądania i wytrwałości do końca wpisu.

































































 
Snap: karolinawilczy
Buziaki. K.
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty