#grammy2016 najlepsze kreacje

Cześć!
 Jakiś czas temu robiłam post z przeglądem stylizacji z gali złotych globów. Wspominałam wówczas, że takie posty mogą pojawiać się częściej. Tak więc mamy do tego kolejną okazję. Lekko się opóźniłam. Było to spowodowan zaległym postem z Londynu. W każdym razie nadrabiam ! Przygotowałam stylizacje, które najbardziej spodobały mi się na gali Grammy 2016.







Jeśli jesteście ze mną dłużej mogliście się spodziewać, iż będą to kreacje bardziej klasyczne. Prosta czerń jest idealna na każdą okazję. A z krojem i ozdobami nie ma co za dużo kombinować, gdyż to właśnie wtedy może wyjść nam totalna porażka stylistyczna. 

Snap : karolinawilczy
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się stylizacja Seleny Gomez, jest w prost cudowna <3

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cekinowa sukienka według mnie wygrywa :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty