#złotegloby2016 najlepsze kreacje

Cześć!
 Ostatnio miejsce miała jedna z wielu gal rozdania nagród za oceanem. Złote globy 2016 zostały rozdane. Jak co roku jest to także pokaz najwspanialszych kreacji od znanych projektantów na znanych osobowościach. Dla nas jest to nie tylko podziwianie, ale także inspirowanie dlatego też postanowiłam zrobić mały przegląd. Kilka stylizacji, które dla mnie wypadły najlepiej tego wieczoru. Oczywiście każdemu z nas ma prawo przypaść do gustu coś zupełnie innego. Dlatego pod postem zachęcam do napisania swojego zdania. A teraz pozostawiam Was z moim wyborem. Do zobaczenia w komentarzach.











Jak widzicie prostota jest idealna nawrt na tak wielkie wyjścia. Czerń, biel i czerwień to standardowe kolory występujące w kreacjach najbardziej prostych jak i najbardziej wymyślnych. Jedynym szokiem dla mnie była stylizacja Lady Gagi, która słynie z właśnie wymyślnych strojów. Zaskoczenie było jak najbardziej na plus. Natomiast Jane Fonda zrezygnowała z najprostrzej białej sukienki poprzez ozdobną falbanę, która moim zdaniem jest jak najbardziej dla kobiet bardziej poważnych. Z wybranych stylizacji jedynie Lopez postawiła na inną kolorystykę i bardziej rozbudowany krój. A mimo to wyglądała równie zjawiskowo. 

Posty z przeglądami stylizacji gwiazd będą pojawiać się częściej, ponieważ jest to ogromna inspiracja dla wielu z nas. Co Wy na to?  Dajcie znać w komentarzach :) 

Buziaki. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty