Zimowa sesja

Witajcie !
 Nie ma to jak doskonale zakończyć tydzień. Udana niedzielna sesja, to jest coś co powinno być co tydzień. Uwielbiam takie zajęcie. Odskocznia od rzeczywistości, oraz coś w czym czuję się dobrze a nawet bardzo dobrze. W dobrym towarzystwie jest także znakomita zabawa przy "pracy". Maksymalne szczęście jest, kiedy wracam do domu, obrabiam zdjęcia, a efekty mnie powalają. Tak jest i tym razem z czego bardzo, ale to bardzo się cieszę. Podzieliłam sesję na dwa posty. W dzisiejszym pokażę Wam zdjęcia bardziej obrobione, efektem który tym razem pokochałam. A już za kilka dni możecie zobaczyć post ze stylizacją, którą tego dnia miałam na sobie. Tam zdjęcia będą jak zawsze- mało obrobione, tak abyście zobaczyli faktyczny wygląd stroju. Nie przeciągając zostawiam Was z porcją fotek. Życzę miłego oglądania i widzimy się w komentarzach, oraz na facebook'u , instagramie, ask'u , czy snapie.







 






 
Do następnego !
 
snap: karolinawilczy
 
Całuję. K.
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty