Pink, jeans, white

Witajcie kochani !
  Widzimy się już w nowym 2016 roku. Jak minął Wam poprzedni ? A przede wszystkim jak się bawiliście w noc sylwestrową ? Mam nadzieję, że wyśmienicie !
  Na blogu rok zaczynam doskonale ! W końcu przychodzę z sesją, z której jestem w pełni zadowolona. A już dawno takiej nie było. Mimo, że było zimno i padał śnieg nie usiedziałam w domu. Chociaż jeden z ostatnich dni wolnego trzeba było wykorzystać jak najlepiej.
  Stylizacja jak zwykle idealna na każdy dzień. Luźna i wygodna. Spodnie z dziurami, ale nie czułam po nogach okropnego mrozu. No, może pod koniec było już troszkę gorzej. Polubiłam koszule, które dostałam od koleżanki mamy. W tym właśnie dzisiejszą delikatnie różową. Uprzedzając była ona prasowana - taki jej urok. I gościnnie na kilku zdjęciach jest moja największa pociecha- Bingo, który ma już 3 latka. Miłego oglądania, widzimy się w komentarzach !
























 
Koszula- no name
Spodnie- no name
Buty- chińczyk
Kurtka- chińczyk
Komin- no name
Bokserka- textil market
Kapelusz- no name
 
Snap: karolinawilczy
Buziaki. K.
 

Komentarze

  1. Zdjęcia trochę za bardzo rozjasnione, ale łdnie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty