Panterka w połączeniu z bielą

Witajcie !
 Na święta śniegu nie było, później przyszły mrozy, a na koniec mamy w końcu piękną biel. Lepiej późno niż wcale ! Z tą stylizacją czekałam na chociaż odrobinkę śniegu i w końcu się udało. Dodatkowo w czasie sesji padał coraz większy śnieg, idealnie !
 Ostatnia stylizacja była dość lekka, a teraz raczej coś idealne na chłodniejsze dni. Zarówno leginsy, jak i sweterek już widzieliście- jeżeli jesteście ze mną dłużej- ale jeszcze nie było w połączeniu razem. Do panterki ciężko było mi dobrać jakiekolwiek buty zimowe, w ostateczności postawiłam na koturny, których już dawno nie było. A jeszcze ich jeden minus to fakt, iż są naprawdę cieniutkie, dlatego zakładam dodatkowo cieplejsze leginsy. Co do sweterka, w pomieszczeniu jest naprawdę ciepły, ale dopiero dziś na powietrzu przekonałam się, że czuć jak wieje. Dlatego po powrocie z sesji dobrze jest wypić gorącą latte, na którą przepis znajdziecie w poprzednim wpisie. Oczywiście idealnie nada się także przy oglądaniu zdjęć, z którymi Was zostawiam ! Miłego oglądania.













Komin- no name
Kurtka- chińczyk
Leginsy- chińczyk
Sweterek- cropp
Buty- @
Snap: karolinawilczy
Całuję. K.  
Buty- @

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty