Neon, white and jeans

Cześć kochani!
  Ostatni weekend spędziłam u dziadków, gdzie jest własne podwórko , dlatego też w planach miałam sesje. Niestety zanim zebrałam się z siostrami zrobiło się ciemno. Jedynie mogę żałować , że sama nie zebrałam się wcześniej. No cóż mądry człowiek po szkodzie. Wykorzystałam jednak duże lustro, więc dziś post znowu bardziej typowy dla postów na instagramie. Jest pokazane to co najważniejsze - czyli stylizacja. Jedyne co wyszło źle?
 Telefon nie złapał dokładnego koloru bluzeczki. Ale jeżeli kogoś zainteresowała to wystarczy poszukać starszych postów. Była już przedstawiana zarówno w połączeniu ze spódniczką jak i z leginsami. Marynareczka również pojawiła się nie raz, ale myślę, że udało się złapać to, że jest pikowana. Stylizacja jak zawsze idealna na każdy dzień. Mam nadzieję,  że nawet jeżeli takie posty będą przewagą nad tymi lepszymi to mi wybaczycie. Staram się pokazać wygląd stroju jak najlepiej nawet przy takich zdjęciach. A w końcu to jedna z najważniejszych rzeczy. Szczególnie przy takich notkach dziękuję za Waszą obecność!
  PS. Za każdym razem staram się o jak najlepszą jakość. Jednak też nie zawsze zależy to ode mnie.











Spodnie - no name
Bluzka - cropp
Marynarka - chińczyk
Biżuteria - textil market 


Jeszcze jedno!  Jeżeli chcecie poczytać o czymś z mojego punktu widzenia piszcie śmiało. Zawsze znajdzie się miejsce na takie posty lub po prostu kilka zdań przy stylizacjach. 

Snap : karolinawilczy
Buźka. K. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty