Domowe latte

Halo, halo !
 Czy są tu miłośnicy kawy, którym brak czasu, sił, czy pieniędzy, aby raczyć się w kawiarniach? Jeśli tak, to dzisiejszy post na pewno jest idealny dla Was. Zwłaszcza, że zimą miło posiedzieć w domu pod kocem z ciepłym napojem, czy też wykorzystać kawę do uprzyjemnienia sobie pracy lub odpoczynku. Naszła mnie ostatnio ogromna ochota na jedną z najlepszych kaw- latte. Przeszukałam internet i znalazłam wiele domowych przepisów, ale zwłaszcza jeden wydał mi się dość prosty, tani i szybki. Dlatego postanowiłam, że podzielę się nim z Wami.

Co będzie nam potrzebne:
Mleko, wysokie naczynko, kawa rozpuszczalna, cukier, blender, gorąca woda zagotowana.

Sposób przygotowania.

Mlekiem zalewamy połowę wysokiej szklanki, w której będziemy spożywali napój. Wstawiamy do mikrofalówki, aby podgrzać , ale nie zagotować. ok 2 minuty. Następnie dodajemy cukier według własnych upodobań. Mieszamy do rozpuszczenia się cukru. Przelewamy do wysokiego naczynka, w którym będziemy ubijać mleko. Ubijałam ok 2 minuty pianka trzymała się wtedy troszkę dłużej. W między czasie wstawiamy czajnik i od razu po zagotowaniu wody zalewamy kawę rozpuszczalną, której wsypujemy według własnego upodobania do mniejszej szklanki. Możemy dodać cukier. Mleko przelewamy do wysokiej szklanki, kiedy pianka oddzieli się od mleka wlewamy na środek kawę. Pamiętajmy aby robić to wolno. Gotowe. Dla lepszego efektu możemy na koniec posypać piankę czekoladą.







 
snap: karolinawilczy
Buziaki. K.
 
 


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty