White and jeans

Cześć kochani !
  Mam dla Was post z moją stylizacją z pierwszego dnia świąt. Byłam u dziadków, więc wykorzystałam podwórko do małej sesji. Niestety z aparatem coraz gorzej.. Tyle czasu zmarzłam, a większość ładnych zdjęć wyszła rozmazana.
  Właściwie pokazywałam już Wam bardzo podobną stylizację. Tyle, że poprzednio koszul była wpuszczona w spodnie i widoczna bluzka. Były również inne buty- białe adidasy.
   Przy okazji.  Moi drodzy jest to ostatni post w roku 2015. A nawet ostatni dzień! Życzę Wam wszystkiego dobrego. Udanego sylwestra, szampańskiej zabawy w dobrym towarzystwie. A także szczęśliwego nowego roku ! Aby był udany i jeszcze lepszy niż ten, który mija. Niech przyniesie Wam spełnienia marzeń. Jeszcze raz szczęśliwego nowego roku kotki !

















Spodnie- sh
Koszula- sh
Buty- chińczyk
Kurtka- chińczyk
Torba- allegro
 
Do zobaczenie w roku 2016 !
Całuję. K.
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty