My christmas outfit

Witajcie !
 Nie wyrobiłam się z przygotowaniem świątecznych propozycji... Niestety... Ale mam dla Was kilka fotek mojego wigilijnego stroju. Jest to elegancka sukienka, ze złotymi zdobieniami. Nie dodaję już żadnej biżuterii. Od razu przepraszam za jakość, ale uroki domowych sesji..
 Starałam się wpaść tutaj przed samymi świętami, aby przede wszystkim złożyć Wam świąteczne życzenia. Dlatego moi kochani czytelnicy, życzę Wam z całego serduszka wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Aby spełniły się Wam każde marzenia! I oczywiście bogatego Mikołaja i dobrego karpia. Od razu mogę dodać szczęśliwego nowego roku, ale mam nadzieję, że do tego czasu jeszcze się tu spotkamy ☺ Póki co zostawiam Was z fotkami !











 
 
 
Jeszcze raz wesołych świąt !
Snap: karolinawilczy
Buziak. K.
 
 

Komentarze

  1. Świetna sukienka, ma mega ciekawy deseń! Wesołych Świąt!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w niej wyglądasz :)
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka nie w moim stylu, ale buty są cudne :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty