Mikołajkowo

Hej, hej ..
 Nie było mnie ponad tydzień, ale niestety nawet nie mam kiedy wybrać się na sesję, czy nawet zrobić fotek w domu. Kiedy wracam jest już ok 16 i ciemno. Lekcje, spacer z psem i już przychodzi 22. Stanowczo brakuje mi dnia. Będę się starała nadrabiać w weekendy, ale nic nie mogę obiecać. W najbliższym czasie chciałabym dodać propozycję stylizacji na święta. Trzymajcie kciuki żeby się udało.
 A dziś mam dla Was troszkę inny post niż zwykle. Mamy mikołajki, więc wymarzyłam sobie sesję bardziej tematyczną. Pasowałaby również na wpis świąteczny, ale nie mogłam się doczekać. Właściwie.. Mikołajki to prawie święta ! Tylko czemu za oknami nie ma śniegu ? Świeci słońce, termometr wskazuje prawie 10 stopni, a jedyna zła rzecz to wiatr.. Mam nadzieję, że przynajmniej w Wigilię zaskoczy nas biel na dworze. Kończę tę paplaninę, a Was zostawiam z fotkami.
 Aaa, co do ciuszków. Przy sweterku widnieje no name, ponieważ dostałam go w prezencie i nie wiem, gdzie został zakupiony. Zakolanówki dostaniecie w hurtowniach z rajstopami. A czapeczkę kupiłam w sklepie na osiedlu za kilka złoty dobre parę lat temu.
 Ps. Zapomniałabym kolejnej sprawy.. Kilka fotek jest zrobione cyfrówką, a kilka lustrzanką- tą co zawsze. Chyba widać sporawą różnicę...?



















Sweterek- no name 
Czapka - no name
Zakolanówki- hurtownia/ no name 

Udanych mikołajek ! 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Trochę za bardzo rozjaśnione zdjęcia, ale jest okay :* tak świątecznie <3
    Zdjęcia z lampeczkami najlepsze :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty