Inspiracje: świąteczne pazurki

Hej!
 Prawie dwa tygodnie bez posta.. Co ja sobie wyobrażam ?! Ale już jestem!  Niestety nie wszystko zależy ode mnie... W tygodniu całkowicie nie mam czasu na cokolwiek, a w weekend jak na złość padało.. A już w planach była nowa sesyjka.. Złośliwość losu..
 Wielkimi krokami nadchodzą święta, a śniegu dalej brak. Dlatego, aby chociaż trochę poczuć ich czas przygotowałam trochę inspiracji dla siedzących w internetach kobiet. W wigilię trzeba wyglądać wyjątkowo i nie tylko stylizacja się liczy,  ale także makijaż jak i paznokcie. I tak nawiązujemy do dzisiejszej notki.. Mix propozycji na świąteczne pazurki!  Wszystkie zdjęcia zostały znalezione w grafice google. Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Widzimy się w komentarzach oraz na portalach społecznościowych - linki na końcu wpisu.






















Carolinaa on facebook
Twitter
Snap : karolinawilczy
Dobrej nocki !
Buziaki.K.

Komentarze

  1. Genialne inspiracje! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie! ♥
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :) Pierwsze najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty