School girl

Cześć !
 Jak obiecałam, postarałam się, aby teraz więcej postów było takich jak dawniej- lepszych. Nie zawsze jednak się to uda.. Jedno pytanie kierowane do Was. Co powiecie na to, abym poprawiła posty, które były wstawiane z telefonu? Chodzi mi o wstawienie ich na nowo, ale tym razem z lepszymi zdjęciami- z aparatu. Co Wy na to ? Dajcie znać w komentarzach ! ☺
 A co do dzisiejszej stylizacji.. Idealna na każdy dzień w szkole jak i poza nią. Prosto, klasycznie- czyli tak jak lubię. Jasne kolorki i wygodny plecak. Wybaczcie mi tylko jedną lekko wypchaną kieszeń, ale zapomniałam wyjąć kluczy - cała ja.. I jeszcze jedno.. Kilka moich min, ale było mi naprawdę zimno !






















Kilku osobom w ostatnim poście podobały się zdjęcia bardziej obrobione, dlatego i dziś mam dla Was kilka takich zdjęć. 




Ostatnie to zdecydowanie moje ulubione z tej sesji ♥ Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl  

Kurtka- chińczyk 
Komin- no name 
Buty- no name 
Bluza- no name 
Spodnie- sh 
Bluzka- bershka
Plecak- no name ( podobne widziałam na magiazakupow, granashop , oraz w textil market) 

Miłego weekendu !! 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twój plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny plecaczek!!
    http://lonely-girl-tay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. co za poświęcenie! rozebrać się w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo wytrzymać, ale jeśli się chce to można ! :)

      Usuń
  4. Ale masz śliczny plecaczek! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty