Red and white || Okularnica

Cześć!
 Udało się ! Przychodzę do Was z lepszym postem, lepsza jakoś i większa ilość zdjęć- tak być powinno. Niestety, jeżeli chcemy przy tym pozostać ( a chcemy ) i unikać słabszych, nie udanych postów - automatycznie słabnie częstotliwość dodawania postów. Nie zawsze jest to zależne od nas.. Często od czasu, pogody i innych rzeczy/obowiązków/spraw. Na pewno jednak nie zrezygnuję !
  Własnie pogoda.. Na początku miesiąca jesień pokazała nam swoje piękne oblicze, wspaniałe do sesji czy spacerków. Ostatnio zaś pokazuje tylko swoją gorszą stronę. Całe dnie pada, słoneczka już nie widać, kompletna plucha co prowadzi u nas do braku sił i chęci na cokolwiek poza spaniem. Dzięki Bogu chociaż weekend mamy umiarkowany i niedzielę bez deszczu.
  Ale żeby nie przynudzać przejdźmy do stylizacji.. Często lubię narzucać luźne i ciepłe ciuchy. I taka właśnie jest dzisiejsza bluza koloru czerwonego. Uwielbiam także jasne spodnie, np te białe które mam na zdjęciach. Ich minus? Szybko się brudzą i są dość cienkie.. A co do butów.. Nie wybierałam ich jakoś specjalnie do stylizacji. Chodzę w nich na co dzień. Jak ostatnio wspominałam nie mam dużej kolekcji obuwia. Aaa i jeszcze jedno... Czy pokazywałam się Wam kiedyś w okularach ? Jeśli nie to właśnie macie okazję zobaczyć mnie w takiej odsłonie. Miłego oglądania ! Widzimy się w komentarzach !





















Bluza - sh
Spodnie - sh 
Buty - no name 
Kurtka - chińczyk 

Stylizacja: Red and white Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 

Udanej końcówki weekendu ! 
Buziaki.K. 

Komentarze

  1. pogoda niestety nie jest moim sprzymierzencem jesli chodzi o zdjecia:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie, lubię takie. Widzę, że nosisz rzeczy z sh... ja też! Można tam niekiedy wyłapać prawdziwe perełki. A okulary bardzo Ci pasują :)

    Pozdrawiam i życzę miłej wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę , że trafiłam w gust :)
      Zgadzam się z tym w 100% ! Często są to ubranka markowe, w dobrym stanie i za grosze a przede wszystkim śliczne :)
      Dziękuję za komplement :)
      Również pozdrawiam i wzajemnie miłego wieczoru jak i całego tygodnia ! :)

      Usuń
  3. Ostatnio pogoda już taka typowo jesienna niestety, ale i tak jesień była całkiem ładna jak do tej pory.
    Bluza ma świetny kolor. :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby nie padało i byłoby świetnie ! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna z ciebie dziewczyna :) zestaw fajny, taki na co dzień, pozdrawiam!
    http://www.modanastrychu.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement :)
      Uwielbiam takie i takie noszę, dlatego też takie pokazuję :)
      Również pozdrawiam. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty