Pink and black

Witajcie !
  Na samym początku przepraszam za jakość zdjęć. Były robione w domu, ponieważ na zewnątrz był okropny wiatr. I nie chodzi nawet o to ,że za zimno, aby się rozebrać, ale po prostu zdjęcia nie wychodzą najlepiej w taką pogodę.
  Przekonałam się do leginsów i do tego , że są bardzo wygodne. Lubię je zakładać zwłaszcza, gdy siedzę w domu lub wychodzę wieczorem ze znajomymi. Do szkoły nieco rzadziej, ale czasami też się zdarza. Bluzeczkę już Wam pokazywałam w połączeniu z jasnymi dżinsami. Teraz zmieniłam także biżuterię, na moją standardową. Co do butów, których nie założyłam do zdjęć. Wybrałabym białe adidasy. Chyba, że ktoś z Was ma pasujące kozaczki lub botki.

















Bluzka- chińczyk
Leginsy- textil market 
Sweterek- no name
Łańcuszek- textil market 
Bransoletka- textil market 

Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Lubię tego typu zestawienia barw :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że trafiłam :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Różowy i czarny to świetne połączenie :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty