Dżins, szary, czerń i brąz

Cześć !
 Udało się ! Mam dla Was piękną, jesienną sesję. Chciałabym, aby wkrótce było takich więcej, co z tego wyjdzie czas pokaże..  Oceniajcie również nowy nagłówek kochani !
 Stylizacja wczorajsza, idealna na jesień. Dzięki sweterkowi nawet w lekkiej kurteczce było mi ciepło. Dodatkowo słoneczko dopisywało idealnie ! Właściwie sweterek widzieliście już w innym połączeniu, te jednak bardziej przypadło mi do gustu. To chyba dlatego, że jest bardziej eleganckie. Elegancji dodają także kozaczki, wybrałam je ze względu na wczorajsze święto- Dzień Zmarłych. Nie chciałam połączenia typowo codziennego, bo oczywiście do tego zestawu każdego innego dnia proponuję białe adidasy, lub inne obuwie na płaskim.


















I kilka zdjęć, które pozwoliłam sobie bardziej obrobić. Poprzednie były delikatnie poprawione, aby pokazać rzeczywisty kolor ubrań- czyli standardowo. 









Dżins, szary i brąz Sweterek - sh 
Spodnie - no name 
Kurtka - chińczyk 
Buty - no name 
Okulary - chińczyk 
Snap : karolinawilczy 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Stylizacja ciekawa jednak najbardziej spodobały mi sie zdjecia na tle tych jesiennych liści. Super

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny sweter!! <3
    http://lonely-girl-tay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i boskie zdjęcia! *o*
    ~~~~
    www.paryska-kawiarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest niesamowity <3 uwielbiam szarości i takie ciepłości <3
    Pozdrawiam!

    http://z-ksiazka-w-4-oczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że trafiłam w Twój gust :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wow, świetna stylizacja tylko kurcze te kozaczki tak nie pasują;x
    alee piękna z Ciebie bloggerka, pozdrawiam!

    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :*
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Kozaczki pasuja. Dodają elegancji i kobiecości.

      Usuń
  7. Look śliczny chociaż ja bym założyła botki na szpilce albo kozaki na wyzszym ale i cienszym obcasie lub szpilce :D ale jest super ogolnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mogłoby to być super połączenie :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Przerobione zdjęcia bardziej do mnie przemawiają! Ślicznie ;D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty