18.11.2015

Cześć!
 Dziś na szybko.. Przepraszam za jakość tego posta, ale brakowało mi czasu na więcej zdjęć. A o sesji poza domem można tylko śnić, cały dzień pada deszcz.. Ta nasza jesień !
 Tradycyjne, prostota. Jasne dżinsy i jasna góra to dla mnie idealne połączenie. Sweterek jest dość cienki, ma ozdobne złote nitki, oraz kawałki czarnej skórki. Dodałam "złotą" biżuterię, oraz brązowe buty- idealne na zimę, a nawet jesień.








Bluzka/sweterek- allegro
Spodnie- no name 
Buty- chińczyk 
Biżuteria- textil market 

Buziaki.K.

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty