Szaro biała krata

Witajcie!
  Miałabyć dziś piękna, jesienna sesja. Jednak moja siostra potrafi zmieniać zdanie. W panujące zimne powietrze dużo mniej chce się wychodzić, jednak chciałabym zrealizować chociaż jedną sesję, aby było tutaj ładniej. Mimo wszystko nie mam zamiaru rezygnować z blogowania, ponieważ kocham to robić. Nawet w tej słabszej jakości. Oczywiście pod lepszymi postami jest dużo więcej Waszego odzewu co sprawia wielką radość. A nawet w ten sposób dość wyraźnie pokazać Wam jak łączę ciuszki. Ale przede wszystkim robię to dla siebie samej.
   Stylizacja jak zwykle prosta. Uwielbiam prostotę. Właściwie nie będę się rozpisywać. Zdjęcia pokazują chyba wszystko. Mała porcja zdjęć.. Niestety.






Ciuszki dostałam od koleżanki mamy, dlatego nie wiem skąd jest większość.
Kurtka- chińczyk
Marynarka/bluza - no name 
Spodnie - bershka 
Buty - no name
Komin - no name 
Bluzka - frog 
Carolinaa on facebook
Snap : karolinawilczy
Buziaki. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty