Serducho #1

Cześć!
 Dni stają się coraz krótsze, a na dworze coraz zimniej. Chodząc do szkoły jest dość mało wolnego czasu, zwłaszcza w jesień i zimę. Przez co posty będą coraz częściej w postaci takiej jak ten i poprzedni. Chociaż zarówno zimowe jak i jesienne sesje mają w sobie coś pięknego, dlatego na pewno jakaś się pojawi i mam nadzieję, że nie jedna. Postaram się wykorzystać pierwszy możliwy moment.
 Dzisiejsza stylizacja składa się z właściwie z przewagi czerni. Aby dodać koloru całemu zestawowi dodałam ( tym razem ) fioletowy komin. Zarówno leginsy, jak i serduszko na bluzce to jakby skóra.
Pozostawiam Wam fotki !













Bluzka- allegro.pl
Leginsy- no name
Komin- no name 
Buty- no name
Kurtka- chińczyk 

Serducho   Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy
Całuję. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty