Neon pink #1

Witajcie kochani!
  Chyba każda z nas czasami woli wskoczyć w coś luźnego zamiast się stroić. Zwłaszcza jesienią i zimą. Doskonale to rozumiem dlatego dziś właśnie prosto i wygodnie!
   Z racji, że uwielbiam kolory tzw oczojebne - taka właśnie jest dzisiejsza bluzka. A właściwie lekki sweterek. Nie mogę powiedzieć, że jest on bardzo ciepły lub chłodny. Jest idealny pod warunkiem, że założymy dobrą kurtkę. Jest luźny co nadaje mu kolejnego plusa. Przede wszystkim dlatego, że lubię odsłaniać ramiona. Jego ozdoba to delikatna koronka na rękawach jak i kawałek w dolnej części. Jak wspominałam wygoda, co za tym idzie?  Leginsy!  Ich jedyny minus to brak kieszonek, ale poza tym to jedne z najlepszych spodni. Co do butów zdecydowałam już na jesienne kozaczki. Kurtka jak zwykle ta sama czarna, pikowana. A za jakiś czas pojawi się już zimówka. Zaczełam także nosić komin i serdecznie polecam. Tym razem znowu jest to kolor szary. Zostawiam fotki!













Bluzka - no name 
Leginsy - textilmarket
Buty - no name 
Kurtka - chińczyk
Komin - no name 
Carolinaa on facebook
 Całuję.K.

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty