Miętowa bluza

Cześć !
 Standardowo, jak to jesienią, mam dla Was zestaw z kolejną bluzą. Tym razem jest ona koloru miętowego. Oczywiście dodatkowo na chłodne dni kurtka! Zwykła, czarna, pikowana. Wydaje się gruba, ale to tylko na rzut okiem. W rzeczywistości jest bardzo cienka, idealna na obecne dni. Jeszcze przepraszam za nieład na głowie, ale moje włosy mają to do siebie, że nie chcą się układać,a dodatkowo wiatr zrobił swoje.. Właśnie wiatr.. Jedna z największych przeszkód w zrobieniu zdjęć !















Miętowa bluza Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 
Całuję. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty