Jesienne inspiracje stylistyczne


Witam Was po weekendzie !
 Chyba każda z nas, a przynajmniej większość, ma dni, kiedy lubi poszperać w internecie za inspiracjami. Nie ważne czy inspiracje stylistyczne, domowe , czy też motywacyjne. Pomagają nam one w dobraniu czegoś dla siebie i do siebie. Ja również mam takie dni, a ponieważ blog to także nasz pamiętnik, postanowiłam zapisać, zebrać i podzielić się inspiracjami, które wybrałam. Tym razem są one stylistyczne na trwającą jesień. Myślę, że każda znajdzie coś dla siebie, ponieważ są różne. Od kolorowych po szare, od eleganckich po luźne. Zostawiam Wam duży mix i czekam na komentarze, co najbardziej przypadło Wam do gustu. Oraz, jeśli macie swoje inspiracje, którymi chcecie się podzielić- dawajcie linki ☺
















Buziaki. K. 



Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty