Dresik

Cześć!
  Dzisiaj mam wyjątkowo mało zdjęć. To zdecydowanie nie był mój dzień.. Ważne, że mogę pokazać coś co planowałam dłuższy czas i ciągle to odkładałam na inny dzień.
   Takie zestawy jak ten zwykle noszę w weekendy i dni wolne, kiedy nie trzeba ruszać się dużo z domu. Spodnie dresowe są szaro białe. Osobiście lubię to w połączeniu ze zwykłymi, białymi bokserkami. Co do butów także wybrałabym białe adidasy. Spodnie są nowością w moich ciuszkach, ponieważ do tej pory nie byłam przekonana do "wiszących" kroków. Pozostawiam fotki!








Bluzka- frog
Spodnie- sh
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty