Beautiful are those who dream

Cześć !
 Na samym początku chcę przeprosić za jakość dzisiejszego posta. Niestety jest to pierwszy wpis wykonany w całości za pomocą telefonu. Był już post ze zdjęciami, które wykonywałam w takowy sposób. Tym razem jest jeszcze inaczej. Zdjęcia,obróbka i tekst-to wszystko dzięki nowoczesnej mobilności. Szczerze mówiąc nawet tamte zdjęcia były lepsze. Teraz bez fotografa. Dlatego też kilka zdjęć to same ciuszki. Oczywiście wiem jak bardzo ważna jest jakość i że unika się takich blogów. Lecz z drugiej strony takie posty pokazują że bloger stara się realizować mimo wszystko. Nie wyobrażam sobie, abym mogła po 2 latach zrezygnować z tego co robię. Kończąc pogawędkę jeszcze raz bardzo przepraszam i mam nadzieję, że wkrótce wszystko wróci do normy-pojawią się lepsze posty, a także że prawdziwy czytelnik pozostanie ze mną mimo wszystko.
 Czas na kilka słów odnośnie stylizajcji. Prostota i to już nie pierwszy raz. Dla urozmaicenia do koszulki dodałam dżinsową koszulę. Ponieważ jesień daje nam chłodne dni nie mogło zabraknąc szarego komina. A adidasy to standard dla wygody. Pozostawiam Wam kilka tych nieszczęsnych fot. A tak marzyła mi się piękna jesienna sesja w tym stroju!  Mam nadzieje, że to nadrobię.


















Bluzka- sinsay
Spodnie- sh
Koszula- sh
Komin- no name
Buty- no name
Kurtka- chińczyk 
Beautiful are those who dream 
Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty