2 lata bloga !

Hello !
 No i mamy.. 18 października 2015. Dokładnie dwa lata temu powstał ten blog. Jak to właściwie było, skąd pomysł na blogowanie? Myślę, że ten post będzie dla Was odpowiedzią na wiele pytań.
Kiedy w kwietniu tego roku, znana Paulinye opublikowała post o tym samym tytule, byłam w szoku. Ile można osiągnąć przez dwa lata. Jak się okazało można dużo. Wystarczy iść jak torpeda. Ja jednak pozostałam przy małych kroczkach. Nie narzekam z tego powodu, ponieważ nauczyłam cieszyć się z tego co jest. Poza tym w pisaniu tych postów i tak jest coś wyjątkowego. Robię to dla Was, dla każdego kto przybywa, ale także dla samej siebie. Przyznaję, że ogromną radość sprawia mi każdy kolejny komentarz i obserwator. Uwielbiam patrzeć na rosnące statystyki. To jest normalne, dla prawdziwego i szczerego blogera.

  Wszystko zaczęło się jeszcze przed założeniem mojego internetowego świata. Uwielbiałam spędzać czas na przeglądaniu blogów innych dziewczyn. Właściwie nadal to robię. Szczególnie pokochałam te, gdzie była przewaga zdjęć. Za jakiś czas zaczęłam szukać więcej tekstów. W końcu sama spróbowałam coś założyć. Miałam chyba z trzy blogi na blog.pl , następnie ten na blogspocie, tyle , że z inną nazwą. Początkowo starałam się dodawać teksty, swoje przemyślenia. Brakowało mi odwagi aby kogokolwiek prosić o zrobienie kilku zdjęć. Całe szczęście mamy kamerki w laptopach i telefonach ☺ Jakoś sobie radziłam, ale nawet nie wiedziałam , że tak bardzo ważna jest jakość i wielkość zdjęć ! Wstyd się przyznać , ale często moje posty były bezsensu.. Wszystko, aby tylko tutaj wpaść.

 Właściwie już sama nie wiem, jak to się stało, że z bloga pamiętnikowego stał się blog modowy. Jednak bardzo cieszy mnie ta zmiana. Oczywiście nadal, raz na jakiś czas staram się dodawać posty tematyczne, tak jak było to od samego początku. Wiem, że Wam zdecydowanie łatwiej jest napisać " ładna stylówka ", ale zauważcie , że nawet tam dodaję kilka zdań od siebie. Dla mnie takie posty także są łatwiejsze, ponieważ lubię pozować do zdjęć, a przy okazji mam świetną zabawę.

 Po dwuletniej przygodzie z blogowaniem można nauczyć się dość wiele. Moją jedną z najlepszych lekcji, jest przygoda z zabawami typu obs za obs. Na początku bloga brałam w tym udział, bo przecież świeży blog chce mieć czytelników. Po upływie czasu zrozumiałam, że to tak naprawdę nic mi nie da. Obserwatorzy są, ale tak naprawdę ich nie ma. Pusty obserwator nie doda Ci nawet jednego komentarza od momentu, kiedy Go zaobserwujesz. Kolejną nauką jest to, aby być sobą i nikogo nie udawać. A także to , aby nie przejmować się hejtami. Jeżeli chcemy zdobyć szczerych fanów musimy im pokazać kim tak naprawdę jesteśmy, dać im się poznać. A co do hejtów.. One były są i zawsze będą. Wypływają od ludzi zazdrosnych i bez własnego życia. Pamiętaj, że blog jest tylko Twój i nikt inny nie powinien decydować o tym jak go prowadzisz. Jeżeli chcesz rób z niego pamiętnik. To pomaga oczyścić swoje myśli. I nikt nie może Ci tego zabronić. Jeśli pokazujesz swoją modę, pamiętaj, że to jest Twoje marzenie, pasja. Nie pozwól, aby ktoś obcy Ci to zmarnował. Wychodzi na to , że blogi po prostu uczą nas być pewnymi siebie, mocniejszymi.

 Uf, pozwoliłam sobie trochę się rozpisać. Jak wspomniałam dalej, małymi kroczkami idę spełniać swoje marzenia. Wasza obecność bardzo mi w tym pomaga. Cieszę się , że z każdym dniem jest Was coraz więcej.
DZIĘKUJĘ ! ! ! 
Carolinaa 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty