White and jeans

Witajcie !
  Powracam do Was ze stylizacjami typowo codziennymi. Mimo, że od kilku dni mamy już wrzesień i rok szkolny, u mnie jeszcze odrobina ładnej pogody. Zdjęcia udało mi się wykonać jeszcze w czasie wakacji.
  Jasne spodnie, biała bokserka i dżinsowa koszula. Co do butów.. Zastanawiałam się nad założeniem białych adidasów. Jednak panowała wówczas bardzo ładna pogoda, więc postawiłam na nieco delikatniejsze obuwie- sandałki.
 Mam dla Was również kilka zdjęć nieco bardziej "artystycznych"-"portretowych". Właściwie chciałam zrobić dla nich osobny post, ale ostatecznie dodaję je przy stylizacji. Dlatego pozostawiam Was z dużą ilością zdjęć i życzę miłego oglądania !












CZĘŚĆ II 













Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Inspiracja
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty