Dżins, róż i czerń

Cześć !
 Witam Was w pierwszym poście po weekendzie. Swoją sobotę spędziłam pracowicie na mazurach i załapałam się jeszcze na fotki w nowym miejscu. Niestety sama sesja sprawia mi ogromną przyjemność, jednak gorzej jest z obrabianiem, kiedy okazuję się, że większość fotek jest rozmazana i kompletnie do niczego.. Naprawdę cieszę się, że jeszcze chociaż kilka zdjęć jest całkiem okej. I mam nadzieję, że aparat jeszcze trochę pociągnie.. Ale, żeby znów Was nie przynudzać przejdźmy do stylizacji.. Jest to coś typowo na cieplejsze jesienne dni. Zostawiam Was z kilkoma odratowanymi fotkami!




















Stylizacja: Dżins, róż i czerń Carolinaa on facebook
Całuję.K. 

Komentarze

  1. Ale ładnie Ci w różowym ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ mogę liczyć na twoją pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę , że stylizacja się spodobała :)

      Usuń
  3. Ale śliczny sweterek ♥
    Bardzo ładnie ci w różowym :D

    Zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com + OBSERWUJEMY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twoje inne stylizację i niestety (wybacz) muszę przyznać że to Twoja najgorsza stylizacja, spodziewałam się po nowej nocce czegoś bardziej leszego a tu niestety wstyd przyznać, wyszłaś trochę "blachatowato" (czy jak to się tam piszę).
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna stylizacja nie spodoba się wszystkim, którzy tutaj zajrzą i jest to wiadome. Umieściłam ten zestaw na blogu, ponieważ mi się bardzo podoba, a co NAJWAŻNIEJSZE dobrze się w nim czuję. Nie czuję się w nim "blachatowato" jak to napisałaś, a to jak wyglądam- każdy będzie to widział inaczej :)

      Usuń
  5. śliczny sweterek! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty