Dżins i żółty

Witam Was serdecznie !
 Całe szczęście w tym roku, chociaż czasami zdarzają się cieplejsze dni jesienne. Dlatego też, koniec lata wcale nie oznacza końca noszenia spódniczek ! Dzisiaj było na tyle ciepło, że ani trochę nie zmarzłam w tak letnim ubraniu. Mimo, że zdjęcia były robione ok 16-17 jak nie później.
 Właściwie strój wygląda elegancko- co jest zasługą szpilek. Na co dzień byłby idealny w połączeniu z balerinkami lub sandałkami. Kiedy zrobiło się chłodniej założyłam białą marynarkę z poprzedniego posta, ale zdjęć już nie robiłam. Aparat bez lampy, więc mam ograniczenia czasowe. Standardowo oczywiście złote dodatki.
 Co prawda jestem zadowolona z zdjęć, ale dużo bardziej spodobałyby mi się w rozpuszczonych włosach.. Myślałam także nad czerwonymi ustami, ale w pośpiechu o tym zapomniałam. Uwielbiam, gdy dodają nieco pazurka. Kończę paplaninę i zostawiam Wam zdjęcia !
















Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Zamarzłabym na kość o tych godzinach, zwłaszcza z spódniczka i bluzką na ramiączkach. Ślicznie wyglądasz:) Pasuje do ciebie kolor spódniczki:)

    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/- Nowa nazwa bloga, jeśli nie pamiętasz mnie byłam z : Spelniaj Twoje Marzenia.

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo, ale to bardzo ciepło :)
      Dziękuję :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy widzę tory, mam ochotę wsiąść do pociągu bele jakiego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Look fajny :) piękny zestaw prześliczna spódnica mmmm :)) Ale mam prośbę - zrób looka w jakiejś ładnej bluzeczce, czarnych lub granatowych jeansach i tycz szpilkach na potluczonym szkle :D zobaczysz jak ślicznie kolory od szkła się odbijają jak na nim stoisz ;)) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Skoro jest taka prośba postaram się ją zrealizować, ale nie mogę powiedzieć kiedy to dokładnie będzie, pewnie minie troszkę czasu. Pomysł fajny ;)

      Usuń
  5. Śliczny pościk Karola ;D ale zastanawia mnie ile Ty ważysz (a chyba jesteś leciutka jak piórko) że chodząc po takiej ziemnej drodze nawet szpile Ci się nie wbijały xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Coś ok 50 albo 51 jakoś tak :) Dawno się już nie ważyłam :(
      Czasami się wbijały :D Taka lekka to nie jestem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty