Czas na sweter !

Witajcie !
 W ostatnim poście pojawiły się kolorki, dziś nieco odwrotnie.. Główną rolę odgrywa szarawy sweterek. Jest luźny, przyjemny, ale przede wszystkim ciepły. Czyli, wręcz idealny na obecne dni. Czasami uwielbiam wbić się w takie luźne ciuszki.. Co do butów , których niestety nie pokazałam dziś na fotkach.. Adidasy- znajdujące się także we wcześniejszym poście, lub zwykłe czarne balerinki. - O to moje propozycje. Zostawiam Was z fotkami ! :*













Szary sweter - MODNAPOLKA.pl Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Już trzeba wyciągać sweterki. Pięknie wyglądasz ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! I spodnie i sweter - w 100% mój styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, uwielbiam takie proste połączenia, a sweter jest mega!
    Świetny blog! :D
    Zapraszam do mnie :
    darkblondex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty