Czarna sukienka

Witajcie !
 Dawno nie było elegancji, a ponieważ wróciło lato... Mam dla Was czarną sukienkę. Mała czarna to właściwie klasyk wśród sukienek. Niby wszystkie takie same, ale jednak zawsze coś je różni. Są uniwersalne- pasują właściwie na każdą okazję od spotkania służbowego-po samą studniówkę, czy wesele. Osobiście mam już dwie sukieneczki tego typu- tutaj macie link do pierwszej. Dzisiejsza jednak jest na drugim miejscu, ponieważ jej minusem przy mojej figurze jest tył. Wspaniałe wycięcie, ale.. W czasie normalnych czynności ( nawet chodzenia ) nieco odstaje. Starałam się tego unikać na zdjęciach, ale nie zawsze się dało. Idealnie leży, kiedy jest nieco pociągnięta w dół, ale niestety wtedy z przodu widoczny robi się biustonosz, a po chwili i tak sukienka się skraca do idealnej dla mnie długości. Mimo wszystko bardzo mi się podoba ! Na nieco chłodniejsze dni wybrałam pokazywaną już białą, pikowaną marynarkę. Oczywiście, aby było bardziej elegancko, buciki na obcasie. Zostawiam Was już ze zdjęciami, miłego oglądania. ☺

















Stylizacja: Czarna sukienka Carolinaa on facebook
Buziaki. K. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty