68

Hej !
  Niestety, zanosi się na koniec ciepłych, letnich stylizacji. Chyba oficjalnie możemy powitać jesień. Właściwie z czym to może nam się kojarzyć ? Coraz cieplejsze ciuszki, krótsze dni, a przede wszystkich chyba znana każdemu z nas- jesienna depresja. W deszczową pogodę raczej o nią nie trudno.. Niestety taki już jest nasz świat i nic na to nie poradzimy. Dlatego, aby nie przedłużać tej bezsensownej paplaniny przejdźmy do stylizacji na takowe dni.
  Fakt, że mamy pogodę szarą, nie oznacza, że musimy się w nią wtaczać. W deszczowe i pochmurne dni łatwo spotkać ludzi ubranych także w te ciemne i ponure kolory. Ja tym razem wybrałam kolorki, właściwie nawet pastele. Jedyna szarość w tym zestawie to płaszczyk. Pozostawiam Was z jesiennym zwyklaczkiem. Miłego oglądania! :*















68 pastelove - MODNAPOLKA.pl Carolinaa on facebook
Snap: karolinawilczy 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Mi osobiście nigdy taki łańcuch się nie podobał, ale reszta jest cudowna, idealna ;) Stylizacja bardzo fajna i co najważniejsze ciepła :D
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już trzeba wyciągać ubrania na chłodniejsze dni :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze wciąż liczę na cieplejsze dni :) Świetna bluza :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale nie w czasie, kiedy muszę siedzieć w szkole ;c
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty