Pudrowa spódniczka #1

Witajcie !
  Mało kiedy mam dla Was stylizacje ze spódniczkami, mimo że obiecałam sobie, że w wakacje zacznę je nosić. W końcu jednak udało mi się wskoczyć w śliczną pudrową spódniczkę. Na takie upalne dni są one idealne, na pewno są bardziej przewiewne niż spodenki. Zdjęcia podzieliłam na dwa posty łącząc spódniczkę z dwiema parami obuwia. Dzisiaj bardziej codziennie- w połączeniu z sandałkami, a już za kilka dni połączenie bardziej eleganckie- z pudrowymi pantofelkami. Aby Wam nie przynudzać zostawiam zdjęcia !











ask
Snap: karolinawilczy
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. cudowny zestaw ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ! Czekam z niecierpliwością na tą z innym obuwiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam za kilka dni :) Na stronie na facebook'u na pewno pojawi się informacja o nowym poście :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja bardzo dziewczęca :) http://jeessblogg.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie! Taka inna Ty :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty