Czarna sukienka z nutką brązu

Cześć kochani !
  Praktycznie całe lato nie pokazywałam Wam żadnych eleganckich stylówek. Aż do samej końcówki wakacji. Sama zauważyłam,że dopiero teraz zaczęły się pojawiać stroje z nutką elegancji. Właściwie okres wesel się jeszcze nie skończył, więc może się Wam to przydać, a także może być to mała podpowiedź na rozpoczęcie roku szkolnego.
  Dzisiaj, mam dla Was sukienkę. Byłaby zwyczajna mała czarna, gdyby nie brązowa góra/zdobiona falbanka. Oczywiście standardowo przy takich strojach nie mogło zabraknąć szpilek, a także pasującego do nich łańcucha. Jednak co do fryzury.. W panujące upały kucyk to najlepsze uczesanie, jednak na większą uroczystość pewnie wybrałabym coś innego z upięć, lub zwyczajnie je rozpuściła. Właściwie po sesji żałowałam ,że do zdjęć pozostałam w kucyku.. No cóż, żeby nie przynudzać zostawiam Was z fotkami. Miłego oglądania ! :*











Czarna sukienka z nutką brązu ask
Snap: karolinawilczy
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Bardzo ładna;)
    Tylko jak kucniesz lub usiądziesz to widac ci ty... Bp wygląda na krótką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właściwie to nie jest aż tak najgorzej, siedzieć się da. Oczywiście trzeba uważać ;)

      Usuń
  2. Sukienka nie w moim guście, ale masz bardzo fajny łańcuch na szyi :) mogę wiedzieć skąd?

    Zapraszam też do mnie, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj. Będzie mi niezmiernie miło :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Textil market :)
      Ostatnio dokupiłam tam także bransoletkę ;)

      Usuń
  3. Świetny struj ♥♥♥
    http://oliwiaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie jak nie Ty! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i fajna kreacja ;)
    Zapraszam do sprawdzenia mojego bloga KLIK
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i fajna kreacja ;)
    Zapraszam do sprawdzenia mojego bloga KLIK
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty