Wywiad z Mileną Łukasiak " Rilseee "

Witam Was w nowym tygodniu !
 Jak minął Wam weekend ? Ja wybrałam się na mazury i całe szczęście pogoda dopisała. Gorzej było już w drodze powrotnej.. Koszmar !
 Ale nie przedłużajmy i przejdźmy do dzisiejszej notki.. Kolejny raz zupełnie coś innego niż zwykle. Mam dla Was wywiad z jedną z nas. Myślę, że większość z Was na pewno ją kojarzy i czyta jej bloga ☺ Dla mnie jest to jedna z najważniejszych osób w mojej blogowej przygodzie. Dlaczego ? Ponieważ jest moją stałą czytelniczką, co widać po komentarzach pod każdym postem a to wiele znaczy ☺ Z tego miejsca serdecznie dziękuję! Mowa o Milenie Łukasiak, autorki bloga Rilseee. Osobiście uważam, że jest to bardzo mądra, ambitna, miła i zdolna dziewczyna. Oczywiście życzę powodzenia w dalszym rozwoju bloga oraz jak najwięcej sukcesów! Milena zgodziła się odpowiedzieć na kilka pytań, zostawiam Was z wywiadem i życzę miłego czytania ! 


    1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?

Do stworzenia bloga zainspirowały mnie inne blogerki. Widziałam, że blog staje się ich własnym kącikiem w internecie i chciałam spróbować swoich sił. Lubię próbować nowych rzeczy. Jedną z przyczyn było również moje nic nie robienie. Nie lubię się nudzić i jak to ja - wynajduję sobie różne zajęcia. Tym razem trafiłam w dziesiątkę! :)
2. Jakiej jest on tematyki?

Mój blog jest praktycznie o wszystkim. Znajdują się tam posty DIY, CIY, przemyślenia, stylizacje, fotograficzne oraz to co dzieje się u mnie. Głównie staram się pisać przemyślenia + stylizacje . Pisze o tym, o czym w danym momencie mam ochotę. Chcę inspirować innych.

3. Jak długo go prowadzisz?

Prowadzę go dokładnie od 26 sierpnia 2014 roku. Już niedługo będzie rok i wielki konkurs! :) 

4. Jakie rady udzielisz początkującym blogerom ? 

Na pewno muszą mieć dużo cierpliwości i wytrwałości. Od razu wszystkiego nie będzie się miało. Nie wolno udawać kogoś innego, bo czytelnicy to wyczują. Trzeba być sobą i pisać systematycznie. Najlepiej jakby było wszystko estetycznie zrobione: teks, zdjęcia jak i wygląd. Na to czytelnicy zwracają dużo uwagi. 

5. Czy ktoś pomagał Ci w wyglądzie bloga?

Gdy nie orientowałam się jeszcze w tych wszystkich kodach, w wyglądzie pomogli mi: Patrycja z bloga http://piankaofstyle.blogspot.com/oraz Holly, za co bardzo dziękuję.
Obecnie nabrałam troszkę wprawy w tych cyferkach i jakoś sama sobie radzę :)
6. Czy ktoś pomagał Ci w pisaniu?

Od zawsze posty piszę tylko ja. Nikt mi w nich nie pomagał.

7. Opowiedz, jak kształtował się Twój styl pisania.

W sumie sama nie wiem. Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Pisze tak samo jak szkolne wypracowania, dlatego mój styl kształtował się w szkole :)

8. Czy pisanie to Twoja pasja czy może sposób na popularność?

Odpowiedź jest raczej znana wszystkim. Popularność według mnie nie jest taka ważna. Pisze, bo to bardzo lubię. Lubię czasami komuś się wygadać. Blog jest idealnym miejscem, gdy osoby z mojego otoczenia mają mnie dosyć haha :D

9. Jaki masz stosunek do blogowej popularności?

Uważam, że nie ma w tym nic złego. Oczywiście jeśli dany bloger sobie na to rzeczywiście zapracował. Jeśli chodzi o liczbę obserwatorów, to rzadko zwracam na to uwagę. Ta liczba może być "fałszywa". Najważniejsi są czytelnicy, a właściwie ich aktywność. 

10. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować i jakie to miało początkowo skutki?

Na początku dodałam się do różnych grup blogowych i tam się reklamowałam. Oczywiście robiłam to z umiarem. Komentowałam również inne blogi, zostawiając na końcu link do mojego. Sprawiło to, że inni dowiadywali się i odwiedzali moją stronę :)

11. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?

Przerobienie zdjęć zajmuje mi bardzo dużo czasu. Trwa to z jakąś godzinkę (nie wliczam czasu sesji). Następnie wybór tematu z jakieś 30 minut, no i napisanie z godzinę. Dodać do tego poprawki.. Hmm  w sumie to chyba z 2,5h :D

12. Czy zwracasz uwagę na komentarze i/lub odpowiadasz na nie?

Oczywiście, że zwracam na to uwagę. Czytam każdy komentarz. Mam taki notatnik i spisuję sobie ilość komentarzy oraz nazwę osoby, która jako ostatnia skomentowała dany post. Pozwala mi to przeczytać każdy komentarz i wiem, że żadnego nie ominę. Jeśli chodzi z odpowiadaniem, to odpowiadam tylko na te, które zawierają jakieś pytanie.

13. Jaki najmilszy komentarz dostałaś?

Dokładnie nie pamiętam, ponieważ każdy komentarz jest dla mnie bardzo miły. Jednak najmilszy komentarz był ten, w którym czytelniczka strasznie się rozpisała i napisała, ze się wzruszyła. Napisała tam same miłe rzeczy *.*

14. Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś?

Jak każdy się z nią spotkałam. Jednak nie przejmuję się tym. Robię to co kocham :)

15. W jaki sposób czytelnicy motywują Cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne?

Jak najbardziej jest to potrzebne. Czytelnicy motywują mnie poprzez swoją aktywność. Gdy widzę te wszystkie komentarze, to wiem, że ktoś czyta moje posty. Wiem, że mam dla kogo pisać <3

16. Gdzie szukasz pomysłów?

Inspiruję się dosłownie wszystkim. Można powiedzieć, że pomysły czerpię z życia codziennego.

17. Jak prowadzenie bloga wpłynęło na Twoje życie, Twój sposób bycia ? 

Blog w pewnym stopniu kształtuje charakter. Uważam, że mój zmienił się na lepsze. Zaczęłam dostrzegać to, co wcześniej nie widziałam.

18. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogowaniem?


Jedyne moje plany: pisać jak najdłużej i dążyć do doskonałości :)

Milenie jeszcze raz dziękuję za udzielenie wywiadu, oraz mam nadzieję, że się Wam podobało. 
Zapraszam także na mojego facebook'a gdzie znajdziecie kilka rzeczy które sprzedaję. 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, nietypowy post;)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas:)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad! :)
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty