To co kocham, czyli panterka #4

Hello !
 Czasami lubię wrócić sobie do tego co było dawniej.. Przeglądać stare strony, słuchać stare piosenki itp. Ostatnio zaczęłam przeglądać od samego początku bloga, znanej już dzisiaj blogerki. W końcu trafiłam na jeden z komentarzy, gdzie anonim czepia się tego, że jej stylizacje są zwykłe. Fakt, były zwykłe,ale modne jak i wygodne. Właściwie przecież o to chodzi w blogach modowych-pokazać to co nosimy tak naprawdę, na co dzień. Pokazać, że wcale nie trzeba dużo pieniędzy, aby wyglądać dobrze. Kiedy zaczniemy pokazywać coś co tak naprawdę wcale nam się nie podoba, ale jest "modne" nasz blog nie będzie ani trochę szczery. Na blogach pokazujemy jedynie swój styl!
 Dzięki pięknej pogodzie chociaż przez kilka dni, udało mi się zrobić kilka fotek nawet na zapas. Dzisiejsze zdjęcia kolejny raz są sprzed tygodnia. Sesja wyszła spontanicznie i właściwie bardzo mi się podoba. Stylizacja nie jest jakaś wyszukana. Jednak jest jedną z moich ulubionych zwłaszcza dzięki panującej panterce. Tył jest zwykły,czarny.. Właściwie trochę dłuższy od przodu. Dzięki letniej pogodzie mogłam dodać sandałki, które uwielbiam w ostatnim czasie. Aby nie przedłużać zostawiam Was z porcją zdjęć i życzę miłego oglądania. Zapraszam do zostawiania komentarzy oraz oczywiście linków do siebie. Do każdego zaglądam!












Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Obserwuje :)
    azxallme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :)
    No to rzeczywiście anonim na tamtym blogu czepnął się głupoty. Pytanie, jakie dla niego mają być Wasze stylizacje - może jakieś kostiumy jak na bal przebierańców? No ok,, można i tak -,-
    Pozdrawiam!
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Dokładnie, jak już takie dostanie to pretensje,że na pewno nie chodzimy tak na co dzień -.-
      Również pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. fajne stylizacje, biel do wszystkiego pasuje! i panterka... bardzo lubie ;) twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty