Różowe spodenki

Cześć!
 Tak jak planowałam udało mi się zrobić kolejne foty. Chcę wykorzystać ten wolny czas. Całe szczęście tego dnia była idealna pogoda i oby tak było dalej.
 Mam dla Was zestaw ze spodenkami, które pewnie znacie już bardzo dobrze z innych blogów. Ich przód przypomina bardziej spódniczkę niż spodenki. Wybrałam je w swoim ulubionym kolorze-różowym. Dobrałam do nich bluzkę, która była już tutaj pokazywana- " Jestem wolna, jeśli jesteś bogaty..". Występowała ona w połączeniu z czarnymi spodniami, jednak z tymi spodenkami podoba mi się dużo bardziej. Na pewno pokażę Wam ją jeszcze nie raz, ale póki co zostawiam Was z dzisiejszą porcją zdjęć ! ☺












Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Tego typu spodenki mi się bardzo podobają :) Właśnie takie asymetryczne :)
    Ładny kolor-wreszcie nie czarny czy też biały :D

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Co do koloru faktycznie , w końcu jakaś odmiana :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. świetnie prezentują się te spodenki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Świetne spodenki, śliczny kolor :3
    super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog, i super zdjęcia! :D
    Zapraszam do mnie!

    http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty